Men nej..



Jag är verkligen inte en vän av att vara på sjukhuset.
Och det faktum att min gammelmormor "guilttrippar" mig som ingen annan kan så blir det ju bara värre.
Det verkligen bara kryper i kroppen på mig när jag är där, och på infektion dessutom..
Usch usch..

Men till något lite roligare i alla fall.
Kvällens planer.. Jag kan inte komma på något att göra alls, jag funderar på lite öl och vin.
Däremot så vill jag ju inte vara bakis imorgon, jag har faktiskt tröttnat väldigt mycke på att vara bakis.
Sen så har jag uppenbarligen inga vänner heller.. Så jag är alldeles ensam.
Så det kanske blir TV-spel istället.


TV-spel är alltid ett bra förslag, men jag kanske borde anstränga mig för att ha ett socialt liv också.
För det var trots allt länge sen jag träffade någon annan än sambon och hans trummis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0