Jag är ju en sucker för cheezyshit..



"All the creatures of the night gather in "the Hollows" of Cincinnati, to hide, to prowl, to party ... and to feed.
Vampires rule the darkness in a predator-eat-predator world rife with dangers beyond imagining, and it's Rachel Morgan's job to keep that world civilized.
A bounty hunter and witch with serious sex appeal and an attitude, she'll bring 'em back alive, dead ... or undead."

Och den här boken låter ju så löjligt cheezy, så jag kunde inte låta bli att köpa den (och det kostade bara 30.-).
Jag kan verkligen inte måste sån här shit, det är helt omöjligt.
Och förhoppningsvis så är den så awesome-bad som den låter.

Men det jag egentligen inhandlade var dom tre första bockerna i Oz-serien.


Jag har faktiskt inte läst dom, och jag känner ingen som gjort det heller. Av någon outgrundlig anledning.
Men jag har letat som ett jävla mongo efter en bokaffär som har alla 13(?) böcker i samma utgåva, eller ens med samma omslag, jätte länge.
Men oftast så finns det bara några stycken från samma förlag.
Jag förstår inte varför man tar in del 1,2,4,7,8 och 12..? Dosen't make sense..
Nu har jag ju hittat att Bokus har alla delar från samma förlag.
Yaay liksom, men jag kan inte köpa alla samtidigt för det blir alldeles förjävla dyrt.
Så pö om pö is the shit right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0