En blomjävel är ju alltid en blomjävel.




Jag behöver helt klart hem nya färska blommor, jag tycker inte om att vara utan det.
Men det jiobbiga med det hela är ju att dom flesta ställena har ju bara jätte fula tulpaner eller halvrisiga rosor.
Och jag orkar inte riktigt släpa mig till en blomaffär bara för att få något med färg hem.
Så istället sitter jag hemma och gnäller, det är ju trots allt en effektiv lösning på det hela....(?)

Den här dagen började ju awesome.. Absolut.
Det första som händer är att jag blir väckt av min far som ringer och berättar att min gammelmormor(?) ligger inne på sjukhus och att vi ska åka och hälsa på henne.
Fine, men som min kära far alltid gör så tycker han att han hämtar mig om 20-30 minuter.
Så det är ju bara att studsa upp ur sängen och in i duschen.. Duscha fort som satan.
Och efter 20 minuter har gått så är jag duschad, påklädd och less.
Då ringer telefonen... *Ta dum tss* Det är min far som tycker "Nej, men vi tar det imorgon istället.".
Ååååh, så jag kan bli less på den karln.
Men ja, vad ska jag säga.. Det är väl bara och nicka och hålla med och inse att han är lite för egocentrisk för sitt eget bästa.

Så jag antar att det blir samma visa imorgon, fast då kanske jag tar mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0